Alla inlägg under maj 2011

Av Berit - 8 maj 2011 21:16

Slarvigt av mig att inte uppdatera bloggen....

16 dagar klarade jag av på helfart (bara pulverdrinkar), och 8 kg minus  .

Jag bröt inte för att jag blev tvärsugen på mat...utan jag planerade avbrottet med Maja på Xtravanza. Idag är det fjärde dagen jag äter...Maja sa att jag skulle räkna med att gå upp ett par kilo...men det har jag inte, jag ligger still (några hg ner), jag är jätteglad för det!!!



   Att äta ofta är helt nytt för mig, men det är det som gäller nu 5-6 ggr/dag. Jag har aldrig gjort det någonsin...det känns konstigt (fel). Men jag har ju sagt att jag ska lita på vad som rekomenderas på Xtravaganza...

Så nu har jag ätit i 5-6 ggr/dag i 4 dagar...och vikten sköter sig bra!!

Det ska bli skönt med måndag igen...det är lättare att hålla sig till planeringen då.

Av Berit - 1 maj 2011 20:00

Nu har jag klarat 13 dagar på helfart, det är första gången som jag har hållit ut så länge.

Jag känner mig stark och stolt över mig själv!

Jag tar nya beslut varje dag...det funkar för mig. Jag hoppas att jag klarar 3 veckor...i så fall är det bara 8 dagar kvar...jag har gjort över häften, snart 2 tredjedelar.

Jag känner mig så här lycklig idag...jag har fått hjälp att bygga altanen i helgen...den blev jättefin!! Sigge har sovit hos mig inatt...han var supergo!!

  Ta han om er //Berit

Ovido - Quiz & Flashcards