Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Xtraviktigt??

Av Berit - 18 april 2011 18:55

I hela mitt liv har jag kämpat med vikten...

Jag är 53 år, sedan jag var 18 år har jag börjat banta i princip varje måndag...mer än 1700 gånger ...jag har misslyckats lika många gånger...


Jag har gett upp, jag klarar det inte själv. Idag har jag träffat Maja på Xtravaganza...det kändes jättebra, hon trodde på mig, jag känner mig viktig!!


Imorgon startar jag på helfart, vilket innebär att jag kommer att äta 3 måltider xtra VLCD/dag.

Jag kommer också att ta itu med motionen...på Xtravaganza kallas det

för "Rörelseglädje"!


Mina nära och kära kommer att invilveras i detta, och mina kompisar, och mina arbetskamrater...jag behöver all peppning jag kan få.


Jag kommer att blogga om mitt nya leverne med Xtravaganza...
     

 
 
Ingen bild

Naomi

18 april 2011 19:54

Ta en dag i taget, du kommer klara det!!!

 
Ingen bild

Linda

18 april 2011 21:41

Jag kommer göra allt för att peppa dig den här gången, jag kommer hålla koll på dig.:) Och jag kommer vara hård.:) Det här ska du fixa! Kram

 
Gunilla

Gunilla

20 april 2011 21:39

Åh, vad spännande! Klart du fixar det här. Vi finns här och peppar och stöttar dig. Tillsammans klarar vi detta. Kram!

http://lifeinpink.bloggplatsen.se

 
Britt

Britt

21 april 2011 13:13

Hejsan hoppsan var det går. Det här blir ju kul. Det är ju klart att du fixar detta. Vi är ju många runt om kring som stöttar dig. Vi kämmpar alla på vårat sätt. Och visst tusan är det vår tur nu. Bara vi själva inser det./ Britt

http://liteavallting.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berit - 12 juni 2011 16:40


 Jag ska inte skylla på sol och sommar för att jag inte har uppdaterat bloggen. Det beror på att jag har tappat bort mig och mitt mål igen... Det känns lite jobbigt att skriva det här... Jag skulle så gärna vilja få den motivation som jag behöver...

Av Berit - 8 maj 2011 21:16

Slarvigt av mig att inte uppdatera bloggen.... 16 dagar klarade jag av på helfart (bara pulverdrinkar), och 8 kg minus  . Jag bröt inte för att jag blev tvärsugen på mat...utan jag planerade avbrottet med Maja på Xtravanza. Idag är det fjärde dag...

Av Berit - 1 maj 2011 20:00


Nu har jag klarat 13 dagar på helfart, det är första gången som jag har hållit ut så länge. Jag känner mig stark och stolt över mig själv! Jag tar nya beslut varje dag...det funkar för mig. Jag hoppas att jag klarar 3 veckor...i så fall är det ba...

Av Berit - 26 april 2011 19:02

   Idag har jag varit inne på Xtravaganza och tränat och vägt mig, jag hade gått ner 5,5 kg...det känns sååå bra!!!!   Jag har tränat Jenny, som vann "Radio Guld" tävlingen...vi bestämde att vi skulle gå och äta en "Xtravaganza måltid" tillagad ...

Av Berit - 25 april 2011 09:03

Hej på er!! Nu är snart påsken över... Jag har inte haft tid att blogga, då min dotter Linda och mitt underbara barnbarn  Sigge har varit hos mig.  Det har gått bra med maten (att vara utan alltså), trots att jag har varit runt mat och godis he...

Ovido - Quiz & Flashcards