Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Dags för shopping!

Av Berit - 22 april 2011 07:42

Det funkade bra med maten i går..kände lite sug, men det var ok.

Men igårkväll frös jag som engalning, jag blev tvingad att gå och lägga mig....kansk beror det på att jag håller på att bli "mager"!!


Idag på morgonen kände jag migpigg...jag klädde på mig och gick ut en promenad...nu efteråt känns det som en stor bravad = en härlig känsla. Jag måste lära mig att fukusera på "efterpromenadenkänslan".

   Det är nog dags att köpa nya promenad/jogging skor...mina gamla har hårdat...det lät som jag hade nån typ avklackeskor på mig :(

 
 
Britt

Britt

22 april 2011 09:38

Ja skor är ju det viktigaste av allt, Så kolla upp så du får rätt sko för dina fötter. Kolla på team sportia. Dom är duktiga. När man är i vår storlek så är det inte färgen som ska styra utan funktion och stöd till foten. När du provar ut skorna så säg även till att du har problem med knät, då vet dom om du behöver en ev sula.

http://www.liteavallting.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berit - 12 juni 2011 16:40


 Jag ska inte skylla på sol och sommar för att jag inte har uppdaterat bloggen. Det beror på att jag har tappat bort mig och mitt mål igen... Det känns lite jobbigt att skriva det här... Jag skulle så gärna vilja få den motivation som jag behöver...

Av Berit - 8 maj 2011 21:16

Slarvigt av mig att inte uppdatera bloggen.... 16 dagar klarade jag av på helfart (bara pulverdrinkar), och 8 kg minus  . Jag bröt inte för att jag blev tvärsugen på mat...utan jag planerade avbrottet med Maja på Xtravanza. Idag är det fjärde dag...

Av Berit - 1 maj 2011 20:00


Nu har jag klarat 13 dagar på helfart, det är första gången som jag har hållit ut så länge. Jag känner mig stark och stolt över mig själv! Jag tar nya beslut varje dag...det funkar för mig. Jag hoppas att jag klarar 3 veckor...i så fall är det ba...

Av Berit - 26 april 2011 19:02

   Idag har jag varit inne på Xtravaganza och tränat och vägt mig, jag hade gått ner 5,5 kg...det känns sååå bra!!!!   Jag har tränat Jenny, som vann "Radio Guld" tävlingen...vi bestämde att vi skulle gå och äta en "Xtravaganza måltid" tillagad ...

Av Berit - 25 april 2011 09:03

Hej på er!! Nu är snart påsken över... Jag har inte haft tid att blogga, då min dotter Linda och mitt underbara barnbarn  Sigge har varit hos mig.  Det har gått bra med maten (att vara utan alltså), trots att jag har varit runt mat och godis he...

Ovido - Quiz & Flashcards